linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

30 martie 2013

Cum sa nu mai fugi dupa fete si la faci pe ele sa se bata pentru tine


Sunt sigur ca ai un prieten sau chiar mai multi care sunt ca niste “magneti” cand vine vorba de seductie, adica toate fetele sunt dupa el/ei. Cum fac ei sa atraga fetele, fara ca macar sa ridice un deget si tu care citesti atat nu reusesti? Eu m-am gandit mult timp la asta si in randurile ce urmeaza am sa iti spun TOT ce e nevoie sa ajungi cel mai dorit dintre baieti.! De ce sa-I lasi pe altii sa-ti ia fetele? Si tu ai acest potential!
           

           Stiu pe cineva care mereu cauta replici de agatat si invata cum sa se comporte la prima intalnire (despre care o sa scriu un articol curand) dar relatiile lui nu dureaza mai mult de o saptamana ,maxim doua.
           
           De ce? Pentru ca e fals! El incearca sa se dea ce nu este, o fata isi da seama imediat, dupa cum am mai spus, cuvintele sunt 7% dintr-o conversatie, pentru inceput invata sa controlezi ceea ce spui fara sa vrei (adica non-verbal).

Prin pozitia corpului tau trebuie sa exprimi o atitudine relaxata, sa arati ca esti dominant fata de ceilalti, sa arati ca orice s-ar intampla tu vei face fata. Stai drept, pieptul in fata, si umerii relaxati, o sa vezi ca atragi mai multe fete decat prin cele mai tari replici. Si eu invatam replici, dar a fost degeaba.

In clasa a 8-a, stiu ca toate fetele ma placeau. Atunci nu imi dadeam seama de ce, poate pentru ca nu le bagam atat in seama? Acum stiu; pentru ca eram concentrate pe viata mea. Aveam o reputatie in scoala, statut social, aveam o viata interesanta si stii cum am facut asta? Prin munca, asa le-am obtinut pe toate. Dupa ce intri intr-o relatie ai tendinta sa-ti neglijezi viata tocmai pentru partener. Dar daca acesta e atras de tine si de viata ta interesanta, atunci ce faci?

Iti place de o fata? Perfect ..probabil e frumoasa, are un corp frumos, ok. Acum tu trebuie sa fii constient ca frumusetea unei fete este direct proportional cu personalitatea partenerului, adica daca fata e foarte frumoasa si personalitatea barbatului care vrea sa o seduca trebuie sa fie pe putin la fel de puternica. Lucreaza la tine, la personalitatea ta si o vei atrage!

Un prieten de-al meu avea obiceiul sa spuna “ba ce buna ii asta” la care eu i-am raspuns: E natural sa fii super atras de ea, dar frate tu ai burta, stai toata ziua la pc si mananci prostii, incearca sa depui putin efort daca vrei ceva” . De atunci tot el ma cheama la alergat,fotbal,ciclism ..Acum are parte de fata visurilor lui.


La fel poti sa ai si tu parte de ce fete vrei, nu merge ca un muppet (cum spune Pera Novacovici) la ele si doar scoti pe gura replici de pe net,fara sens. Trebuie sa improvizezi, sa lucrezi la arta aceasta, de a te descurca pe moment. Asa arati ca esti creativ si generezi ATRACTIE.

Pe langa atractie va trebui sa inveti sa creezi si CONFORT (despre care voi vorbi intr-un articol viitor) cand esti la o intalnire cu o tipa.



Deci concluzia: lucreaza la tine, la personalitatea ta, creeaza o aura de mister in jurul tau si vei atrage toate femeile!
            
            Eu cred in potentialul tau si sunt sigur ca vei reusi tot ce-ti propui, doar sa nu te opresti din a incerca si a gresi..dupa ce gresesti invata, repara greseala si mergi mai departe.
          
            Tu prin ce moduri crezi ca ai putea sa faci femeile sa se bata pentru tine?

1 comentarii:

Trimiteți un comentariu