linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

24 iunie 2013

Cum Poti Sa Agati Cu Batista De Buzunar

          In prezent, gasim o gramada de scuze sa nu actionam si sa nu ne bagam in seama cu fetele pe care le intalnim. Dar la cate scuze exista..la fiecare se gaseste cate o rezolvare. Daca lumea continua in ritmul asta..peste 20 de ani , femeile vor agata barbati J



          Dar nu o sa fie cazul, pentru ca de asta esti aici, citind acest articol. Ideea e ca nu tot timpul ai chef sa te bagi in seama. Poate esti obosit sau nu ai dispozitia necesara sa vorbesti cu o fata. Te gandesti ca si daca ai face-o probabil ar fi un esec total.

         >> Dar nici macar in situatiile astea nu avem scuze, pentru ca de multe ori, fetele nu mai au rabdare sa fie agatate si se baga ele in seama cu noi.<<



          Uite un exemplu:

          Zilele trecute eram prin oras la ceva festival..stii si tu cum e. Muzica din 10 parti, oamenii pretutindeni, tarabe, miros de bere…Eram obosit si nu aveam chef sa merg , dar i-am promis unui prieten ca bem o bere.

          In timp ce ma plimbam, fara chef de nimic, am observat ca un set de 2 tipe , pe care nu le cunosteam se uitau dintr-un colt mai retras la mine si chicoteau. Dumnezeu stie ce..probabil n-aveau ce face.

          Mi-am continuat plimbarea si dupa un minut , apare una din ele in fata mea. “Hei, ce faci? Stii cine sunt?” i-am raspuns cu un zambet sec pe fata “Buna, nu stiu, dar cred ca o sa-mi spui”..

          Nu mai stiu cum a spus ca o cheama (si asa n-am prea auzit ca era muzica tare). A spus ca era tare curioasa sa vada ce-I cu pata de culoare din buzunarul meu. Mie imi plac batistele de buzunar,pt ca adauga culoare tinutei. Cum nu aveam buzunar la camasa, mi-am pus batista in buzunarul de la pantaloni.

          Daca ai o pereche de blugi la indemana , cel mai probabil o sa vezi ca la buzunarul din dreapta, mai este un buzunar mai mic suprapus cu cel mare.

          Mi-a spus ca a vorbit cu o prietena mai inainte si nu stia daca asa sunt blugii sau le-am facut eu ceva si sa nu se mai contrazica a venit ea sa ma intrebe. “Buna vrajeala asta” in gandul meu.

          A spus ca I se pare geniala ideea si ca o sa faca si ea la fel. Am ras putin de ea pe tema asta “Da..e genial, mi-am pus batista de buzunar in buzunar”.

          Deci pana la urma, la fiecare scuza se gaseste cate o rezolvare. Esti obosit si n-ai chef sa vorbesti cu nimeni? Lasa altceva sa vorbeasca pentru tine.

          Eu am dat un exemplu cu batista de buzunar. Poate sa fie altceva..ideea e sa iesi putin din vechile tipare. Lasa-ti o amprenta personala in tot ce faci. Asta te face mai atragator. Ai o atitudine de sef de companie, care isi lasa stampila personala pe toate documentele importante.

          Daca eliminam 232 de scuze..din cauza la a 233-a scuza mintea noastra nu o sa actioneze. Asa ca nu mai are rost sa gasim scuze si apoi solutii, pentru ca daca vrem sa gasim scuze tot o sa gasim.:)

          
          Poate ca acest articol era potrivit pe un blog de imbracaminte, dar am vrut sa subliniez ideea ca o fata are nevoie de un motiv sa se bage in seama cu un baiat. Un motiv care sa nu o arate pe ea ca ar vrea sa vorbeasca cu tipul respectiv.

          Replici de genul “oh, eu nu am vrut sa vorbesc cu el, dar trebuia sa-l intreb ceva” sau “eram curioasa de unde are tenisii” am auzit destule. Sunt ca o coaja de nuca..nu fac altceva decat sa acopere si sa protejeze miezul, samburele de adevar.

           Alex
          

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu